Over Laurens

Jij het vuur, ik de woorden

Oké, ik geef het toe: ik heet niet écht Brutale Kraai. Laurens Kraaijenbrink is de naam. Ik help missie-gedreven bedrijven met het vertellen van hun verhaal.

Ik denk dat het anders kan, ik denk dat we een beter, positiever verhaal nodig hebben over de toekomst, en ik denk dat het aan bedrijven is om dat verhaal te schrijven. Ik probeer die bedrijven die het verhaal al in hun DNA hebben, te helpen met het vinden van de woorden die het vuur aanwakkeren.

Ik kan een heleboel dingen helemaal niet, zoals dansen en winkelen en koken zonder de keuken in een Jackson Pollock te veranderen. Maar in een paar specifieke dingen ben ik wél heel goed, waardoor ik een enorm verschil kan maken voor merken met een goed verhaal.

Namelijk:

Verhalen vertellen, schrijven zodat mensen kippenvel krijgen, en snappen hoe content marketing werkt.

Bedrijven met een missie zijn afhankelijk van het vertellen van een verhaal. Mensen meenemen in je missie. De beste manier om dat te doen is door constant aanwezig te zijn.

WIL IK!

HOE GAAN WE DAT DAN AANPAKKEN?

Marketing die past bij duurzame groei. Volgens mij moet je, als je dat wil, bij content marketing zijn. In de kern niet zo ingewikkeld: gewoon je klanten helpen in hun zoektocht naar informatie, en daardoor een sterkere band met ze krijgen.

Ik kan je helpen met de belangrijkste en meest effectieve systemen die bijdragen aan een succesvolle contentmarketingmachine voor je bedrijf. Dat zijn:

  1. Een behulpzaam, inspirerend blog
  2. Automatische emailseries en een nieuwsbrief
  3. Een helder, consistent verhaal op je website en andere uitingen

Als je deze systemen goed in elkaar zet, bouw je een motor in je onderneming die je constant waardevolle groei oplevert, ook als je niet de hele dag aan de telefoon hangt om acquisitie te doen.

En da’s mooi, want niemand heeft ooit de wereld beter gemaakt door alleen maar te telefoneren.

Denk ik.

AFSPREKEN?

Kan. Goed idee, zelfs!

Ik werk in Amsterdam, in een oud statig pand vlakbij het Vondelpark. Mooi is het daar. Als je langs wil komen om kennis te maken ben je meer dan welkom. Maar ik heb ook een hele mooie ouwe auto en een fiets plus werkend stel benen waarmee ik een heel eind kom als we op een andere plek afspreken.

Daar komen we wel uit.

WAT ZEG JE D’R VAN

Zullen we beginnen? Kom langs voor een kopje koffie!

Een copy koffie.

🙁

Vergeet die woordgrap en maak een afspraak!

Laurens is creatief, heeft altijd een tal van ideeën achter de hand en denkt proactief mee.

Anna van den Broek, Coca-Cola

Een vrolijke, harde werker!

Lynn Berger, VICE

Begrijpt meteen wat ik met mijn merk zou willen, en zet het om naar een fantastische bewoording.

Hugo Winnubst, Reptoir