Tevreden klanten

Neem het niet van mij aan.

Dit zijn een paar van mijn klanten geweest van de afgelopen tijd. Ik schreef artikelen voor ze, voorzag hun websites van tekst, of kwam op de proppen met ideeën. Ik hou van ze allemaal evenveel echt waar.

Want in on this? Neem contact met me op.

Voor Finley, een nieuw merk van Coca-Cola, maakte ik het online magazine. Ik schreef een redactionele formule, tone of voice en positionering en een hele stapel artikelen.

Voor Rushkult ontwikkelde ik het Rushkult Magazine. Ik schreef een tone of voice, een stapel concepten en rubrieken en een reeks artikelen. Ik reisde zelfs naar Portugal voor een interview, maar dat had ook met het weer te maken…

Open minded, kritisch en heeft het lef om zich creatief te onderscheiden. Bovendien raakt Laurens precies de juiste snaar binnen mijn doelgroep van millenials: spraakmakende humor, maar tegelijkertijd ook inhoudelijk relevant.

Heino Maitimu, RUSHKULT

Met Laurens kunnen we altijd snel en soepel schakelen. Hij is creatief, heeft altijd een tal van ideeën achter de hand en denkt proactief mee. Zeer prettige samenwerking.

Anna van den Broek, Coca-Cola