Brutale Branding Brainstorm

Een shot verdiende creativiteit voor je merk.

In een zee van schreeuwende merken kun je alleen je hoofd boven water houden door op te vallen.

Maar er zijn er zoveel. En allemaal proberen ze uniek te zijn. Hoe kan jij je dan onderscheiden?

Een grote uitdaging. Maar ik kan je helpen. Samen gaan we er een middag voor zitten om jouw specifieke creatieve uitdaging te lijf te gaan.

Wil je jouw merkverhaal aanscherpen en er een inspirerend merkmanifest van maken? Kan. Heb je creatieve input nodig voor een nieuwe marketingcampagne? Ik ben je man.

Deze merken weten het:

Voor ING bedacht ik in samenwerking met VICE een aantal advertorials, zoals “Drie Panieksituaties waar je je uit had kunnen redden als je via Siri zou bankieren”. Hilarisch werk om te maken, dit.

Hugo van Reptoir kwam naar me toe met een hele berg vragen. Samen hebben we orde op zaken gesteld en er rolden onder andere een merkverhaal, een rits aan video- en socialmediaconcepten en een herschreven lidmaatschapsovereenkomst uit die zowaar leuk is om te lezen. Wie had gedacht dat dat kon.

Voor Spring Professional (onderdeel van Adecco) sprong ik aan boord om te helpen met de rebranding van hun merk Ajilon naar Spring. Naast een tone of voice en redactionele formule voor hun blog, ontwikkelde ik ook het concept en de tekst voor de lanceringsvideo.

Laurens ontwikkelde het concept en de tekst voor onze lanceringsvideo, en daar hebben we alleen maar positief commentaar op gekregen. Die video straalt precies uit wie we zijn en wat we doen, daar zijn we allemaal ontzettend blij mee. Je ziet er echt aan terug dat er veel liefde in is gestopt. Zeer geslaagd!

Ernst de Vink, Spring Professional / Adecco
De struggle van de meeste ondernemers is dat er heel veel in hun hoofd omgaat en dat het moeilijk is om dat op een juiste manier op papier te krijgen. Dat is precies waar Laurens in uitblinkt. Hij snapte al snel precies waar ik met mijn merk heen wil, en weet dat keer op keer om te zetten in een fantastische bewoording.
Hugo Winnubst, Reptoir

Voor originele, frisse concepten moet je Laurens aan je brainstormtafel zetten. Uit een abstracte of algemene brief tovert hij zo tien geweldige en bovendien uitvoerbare ideeën. En als je die uitvoering vervolgens ook nog aan hem overlaat weet je helemaal dat het goed komt.

Leander Roet, VICE