Zeker weten dat je goed zit?

De adviessessie: mijn brein in bruikleen

Hé, schrijvertje! Kan je niet gewoon even wat tips geven?

Soms heb je gewoon even een fris paar ogen nodig. Een steuntje in de rug, of een scherpe blik die je weer op de juiste weg helpt.

Ik ben die ogen, steun en blik. In een gesprek via video chat kunnen we je website, je merkverhaal, of je funnel doorlopen en bespreken waar de kansen liggen. Of als je een specifieke vraag of klus aan me wilt voorleggen, dan kan dat ook.

Maar noem me geen ‘schrijvertje’ meer, ok?

Joeri Everaers,
The Selection Lab

“In een middag hebben we samen met jou meer voor elkaar gekregen dan we hadden gehoopt!”

Joeri van The Selection Lab had wat hoofdpijnissues met zijn online content. Hij wist wel ongeveer waar de knelpunten zaten: de tekst op de website was bijvoorbeeld wat formeel, en zijn email funnel liep niet zo lekker. Maar hoe je het dan even zelf oplost, terwijl het werk al aan alle kanten tegen de plinten klotst, is weer een ander verhaal.

“Laurens kwam een middag bij ons op kantoor zitten, en in die middag is er meer voor elkaar gebokst dan ik had durven hopen.

Hij kwam met supernuttige tips om de flow van de website te optimaliseren voor meer conversie, en zijn aanpassingen in onze emailserie hebben veel nieuwe aanmeldingen opgeleverd. En hij had nog strategische tips voor ons blog ook, waardoor we later een waardevolle samenwerking hebben binnengesleept.

Dubbel en dwars terugverdiend, die sessie!”

Hoe gaat dat in z’n werk?

Ik heb mijn consultancydiensten in drie smaken voorverpakt:

Laurens ontwikkelde het concept en de tekst voor onze lanceringsvideo, en daar hebben we alleen maar positief commentaar op gekregen. Die video straalt precies uit wie we zijn en wat we doen, daar zijn we allemaal ontzettend blij mee. Je ziet er echt aan terug dat er veel liefde in is gestopt. Zeer geslaagd!

Ernst de Vink, Spring Professional / Adecco
De struggle van de meeste ondernemers is dat er heel veel in hun hoofd omgaat en dat het moeilijk is om dat op een juiste manier op papier te krijgen. Dat is precies waar Laurens in uitblinkt. Hij snapte al snel precies waar ik met mijn merk heen wil, en weet dat keer op keer om te zetten in een fantastische bewoording.
Hugo Winnubst, Reptoir

Voor originele, frisse concepten moet je Laurens aan je brainstormtafel zetten. Uit een abstracte of algemene brief tovert hij zo tien geweldige en bovendien uitvoerbare ideeën. En als je die uitvoering vervolgens ook nog aan hem overlaat weet je helemaal dat het goed komt.

Leander Roet, VICE