Laat je niet gek maken.

“Als je iets goeds wil doen voor de wereld, moet je niet verwachten rijk te worden.” 

Misschien heb je zulke woorden wel eens naar je hoofd gesmeten gekregen, van een betweterige oom op het familiefeest, terwijl ie net z’n derde garnalencocktail wegspoelt met z’n vijfde biertje en z’n hand halfslachtig afveegt aan z’n broek voordat ie je een schouderklopje geeft. 

Misschien ken je dan ook die meewarige blik waarmee mensen je aankijken als je ze over je bedrijf vertelt. 

“Mooi idee”, zegt hun mond. 

“Eeuwige arme sloeber”, zeggen hun ogen. 

Je laat het van je afglijden. Maar soms, soms.. Soms zou je willen dat je er zelf wat minder in geloofde. Dat het wat makkelijker ging. Want hoe sterk jouw businessplan ook overeind staat, en hoe mooi jouw bedrijf en je product ook is – niet iedereen ziet het. En het is soms best moeilijk om klanten te vinden. 

En daardoor zou je er zelf haast in geloven dat het er nou eenmaal bij hoort. Dat iets goeds doen nou eenmaal geen vetpot is. Dat jij met je missie en je impact en je mooie bedrijf het ervoor over moet hebben dat je vaak moeite hebt om uit de kosten te komen. Om je huur te betalen. Dat een luxe leven zonder zorgen niet voor je weggelegd is als je impact wil maken.

Ik heb daar drie woorden voor:

Fuck. That. Shit.

Luister niet naar die ouwe mafkees met z’n garnalencocktailvingers. Vergelijk jezelf niet met die dino’s die rijk zijn geworden in de olieindustrie. Jouw bedrijf, jouw werk, jouw impact is geld waard. Als jij je verhaal goed vertelt, als je mensen weet te inspireren en mee te nemen, als je weet hoe je slim kunt groeien zonder op sleazy trucjes te vertrouwen, kun je de hoogte in.

Júist met jouw impactgedreven bedrijf. 

Jij hebt namelijk iets wat anderen niet hebben. Een missie. Een verhaal. Een vuur dat altijd brandt waarmee je anderen aansteekt. 

Ik leer je dat verhaal opgraven en het vuur te verspreiden. In mijn methode neem ik je in drie stappen mee naar een krachtig systeem waarmee je jouw ideale klanten betovert en bij je houdt. Zodat zíj je marketing voor je gaan doen. Zodat je groeit zonder sleazy verkoopstunts uit te hoeven halen. Zodat je echt grip krijgt op je bedrijf, en je er het inkomen en de impact uit kunt halen waar je van droomt. 

Let’s get to work.

Vraag een gratis gesprek aan